Планирование ремонта
Демонтаж, монтаж, инструмент, материалы
|
Выравнивания основ
Деформационные швы. Штукатурка, "маяки", штукатурные уголки. Штукатурный гипс, грунтовка основания. Шпатлевка.
|
Конечная отделка стен
Покраска. Свойства оснований. Покраска потолков и стен, дерева и металла. Инструмент для покраски. Декоративные штукатурки.
|
Гипсокартонная плита
Транспортировка и складирование. Подготовка плитки к монтажу. Профили для монтажа стен и потолков. Закрепление плит к конструкции.
|
Гипсокартонные перегородки
Какие бывают каркасы? Монтаж профилей гипсокартонной перегородки. Установка дверной коробки. Монтаж плит на каркас. Криволинейные перегородки.
|
Обшивка стен гипсокартоном
Монтаж с помощью гипсоклея. Гипсокартонные полосы. Обшивка на деревянных конструкциях, на стальных профилях.
|
Шпатлевка ГК
Шпатлевка ГК. Грунтовка швов. Виды армостричок. Шпаклевочные массы.
|
Установка дверей
Типы дверей. Конструкция дверного блока. Монтаж завесы. Крепления. Установка в готовый проем.
|
Монтаж потолков из ГК
Огнеупорность. Звукоизоляция. Теплоизоляция. Расположение плит. Крепление плит, подвесных конструкций.
|
Конструкции подвесных потолков
Одногоризонтальная одинарная, крестовая. Двогоризонтальная крестовая.
|
Кухни, ванны, санузлы
Стяжка, отопления. Гидроизоляция. Выкладывание плитки.
|
Обои
Поклейка, укладка обоев на стену. Стеклообои. Выбор клея.
|
Вагонка или панели
Монтаж панелей. Наиболее распространены панели.
|
Пол
Наиболее известные материалы. Натуральный паркет.
|
Ламинированный пол
Укладка. Теплые полы. Чистка и уход.
|
Полезные советы на все случаи
Советы, обзоры, инструкции, новости
|
Это интересно
интересная информация, полезные программы, советы, видео от пользователей
|
Интерьер квартиры
дизайн интерьера квартиры, дома, стили, материалы фото
|
Строительные материалы
стройматериалы для отделки дома, квартиры, применение, характеристики
|
« Сентябрь 2021 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
Впровадження нових інтерактивних систем в школах і гімназіях дозволяє зробити будь-який урок більш цікавим і змістовним. Комплекс обладнання на основі комп'ютера і великих екранів з можливістю сенсорного управління візуалізує навчальний матеріал з географії, історії, фізики або іншого предмету.
Яке інтерактивне обладнання використовується в школі?
Ідеальним варіантом мультимедійного обладнання для практичних і лабораторних занять є інтерактивний стіл. З його допомогою можна моделювати фізичні і хімічні процеси, збирати і запускати в роботу електронні схеми, підключивши до них віртуальні вимірювальні прилади. Особливо школярам подобається проводити хімічні досліди, використовуючи спеціальну програму для віртуалізації демонстрації. Столи можуть застосовуватися як для невеликих навчальних груп, так і для великих класів.
Величезним потенціалом при організації навчальних занять мають інтерактивні дошки і панелі. Великорозмірні сенсорні екрани здатні реалізувати найсміливіші задуми вчителів по мультимедійній подачі навчального матеріалу. Раніше нудні для школярів предмети стануть більш цікавими і пізнавальними за рахунок ілюстрації вчительського розповіді зображеннями і відеоматеріалом. Уроки з залученням інтерактивної техніки будуть набагато ефективніше при залученні різних додатків, призначених для певних навчальних предметів і тем.
Пропонуємо готові рішення від "East-West" для об'єктів освіти, що дозволяють створювати єдині системи інтерактивного навчання в школах.Наша компанія надає своїм клієнтам комплексні послуги з проектування та розроблення, постачання та монтажу обладнання.
Перед ухваленням рішення про покупку рекомендуємо ознайомитися з існуючими типами і можливостями інтерактивних систем, а також з призначенням обладнання і сферами його застосування.
Переваги інтерактивних систем навчання школярів
підвищення ефективності занять за рахунок застосування аудіо- та відеоматеріалів, графіки, діаграм, електронних карт;
закріплення інформації на практиці при допомоги додатків для моделювання і проведення дослідів;
збільшення потенціалу вчительського складу, який отримав можливість підготовки яскравих індивідуальних уроків;
зростання залученості дітей в атмосферу навчального процесу;
зростання концентрації уваги при отриманні мультимедійної інформації .